sobota, 15 lutego 2014

Niepokalanów

5 komentarzy:

  1. Ktoś zgubił okulary, kaplica...

    OdpowiedzUsuń
  2. ... to chyba są moje. No i wszystko wyszło na jaw, gdzie ostatnio byłem. A tak się starałem, żeby tą wizytę ukryć. Miałem być tam jako incognito, a wyszło jak zawsze, czyli .... dxxa ;)

    A teraz proszę je pięknie spakować i odesłać mi je pocztą ...

    PS. Autorem tego komentarza jest Amicus. Który? Ten spod kanciapy. To tak dla przypomnienia. Z lenistwa nie chciało się mi logować na konto googlowe, tym bardziej gdy przyszła mi myśl, że będę musiał jeszcze tutaj walczyć z CAPTCIOCHEM ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ty tam w tej kapliczce robiłeś, i to jeszcze w przebraniu, hę? Śledziłeś zakonnice – zachciało się tych dziewic z poprzedniego posta? :p
      Pytanie jest retoryczne, bo boję się Twojej odpowiedzi ;)

      Swoją drogą, jak się to wszystko zgrabnie układa – jest tu kaplica (mam nadzieję, że nie przywłaszczyłeś sobie, Amicusie, modlitewnika w zamian za parę zużytych bryli!), jest wśród znalezisk różaniec, pojawiły się dwa smoki – jeden chrześcijański, drugi pogański (tylko kolejność nie ta)...

      Usuń
    2. Kurczaki pieczone!!! Aż głupio mi o tym mówić. WYDAŁO SIĘ !!! Przez te okulary zostałem wywalony z roboty. Byłem tajnym agentem Watykanu. Na zlecenie papieża Franciszka sprawdzałem tam, czy polskie duchowieństwo żyje nadal w średniowiecznej ciemnocie, czyli w przepychu, grzechu, cudzołóstwie, czy nadal handluje odpustami, dewocjonaljami, czy wprowadza w życie wytyczne papieskie ...

      Błagam, oddawaj mi te okulary ...
      .... bo tam jest zamontowana kamerka. Niezbędne informacje są tam zarejstrowane. Muszę je oddać wraz z raportem w Rzymie ;)

      Usuń
  3. 59 years old Dental Hygienist Wallie Burnett, hailing from Igloolik enjoys watching movies like Investigating Sex (a.k.a. Intimate Affairs) and Cryptography. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a RX. zajrzyj tutaj

    OdpowiedzUsuń