poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Coś, żeby dzień był milszy :)

ul. Dobra, Powiśle

7 komentarzy:

  1. Przyuważone przez Kamę. To lepsze niż ciasteczko z wróżbą!

    Czy to jakaś gra miejska, której hasłem przewodnim było: „Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy w świecie”? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakże etnobotaniczne i usystematyzowane okazywanie uczuć, oh, oh i ktoś miał cały taki zestaw karteczek i wybierał akurat tą która była adekwatna do sytuacji, oh, oh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim aspekcie etnobotaniczne?

      Usuń
    2. o jeju, po weselu się obudziłem, wszyscy spali, śniadania nie było, co było robić wszedłem na bloga o znajdach i zgubach a że mózg włączał się za planowo za 20 minut, to literki przeskakiwały, może miało być spontaniczne ale słownik mnie zwiódł, bo to zła kobieta była, hm?

      Usuń
    3. Ona, ta słownik? :p OK, po tym poście raczej ona – wredna korektorka ;)

      Usuń
    4. przepraszam, przepraszam ja się odwołuję do klasyki filmowej, narodowego depozytu kultury przez wysokie C!

      Usuń
    5. A ja nie przepraszam, ja się tylko czepiam – przez wielkie CZ! ;)

      Usuń