środa, 30 maja 2012

Coś słodkiego dla fanek (i fanów) „kanałku”

Kępa Potocka, Żoliborz

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tam ich była cała kolonia :) Wypuściły się, biedne, na wycieczkę nad kanałek i zgubiły drogę upojone zielenią i podmokłym powietrzem...

      Usuń
  2. Spuchnięty nieźle , pewnie to ten z ekipy "pijanych misiów" :P (tak, tak, jest na to przepis i można sie dobrze nimi wstawić :P )
    MurzynZeStarejWLajkrach

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zbulwersowany :). Czuję się oburzony. Postanowiłem strzelić focha ;) ... i nie odzywać się do Ciebie ;). Jak można zapomnieć o fanach "kanałku" ;). Wspomniałaś tylko o fankach :]. :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomniałam, po prostu nie brałam ich pod uwagę :p Spośród moich znajomych bywających na tym blogu tylko o kobietach wiedziałam, że lubią kanałek. To była specjalna dedykacja dla kilku koleżanek. Już poprawiłam :)

      Usuń